B_u_s_ra ben hep özele gittim doktora ve hastaneye göre değişiyor bu durum bence. 37 de bile ağzından zorla ortalama gün alıyorum o da ailem il dışından gelecek, izin ayarlayacak diye hepsinde bu şekilde yaptı. Bazen burda okuyorum bir ay önceden gün belli oldu diyeni. 38 in içindeyim bugün tamam cumartesi alacağım dedi sağolsun😀