Kızlar ilk gebeligim ağrım oluyordu iki üç gündür hafftam büyük gittim acilden girdim ilk kez çatı mauayenesi oldum hemen bire saniye sürdü diyebilirim sıfır açıklık hiç yok gerçekten okdr yoruldum ki bide doktorlar agradif gibilerdi aglicaktim az kalsın kötü oldum iyiki bugün dogurmadim diye sevindim açıklık olmasa artık son haftaya kadar nolucak bilen varmı