Sedackrgluu 32+5 hafta hamileyim sıcaklardan mı başka bir şeyden mi bilmiyorum ama hiç akşam yemeği yiyemiyorum, canım istemiyor, sürekli dışarıdan arıyorum sizde böyle bir şey oluyor mu 🥲
Momss13 Sedackrgluu bende daha 20 haftaligim hic bir sey yiyemiyorum sicaktan kahvalti yapasim yok sicaktan yani sorun bizde degil. Anca bol su içiyorum dondurma yiyorum
Nergizgokce Maalesef sıcaklardan dolayı hafif besleniyorum bende az az sık sık yemeye çalışıyorum bende 36 haftalık gebeyim sürekli soğuk şeyler yiyip içesim geliyor içim yanıyo resmen