mervemurat16 -Eflin-1 iki kere enfeksiyon için ilaç kullandım belkide üç kere iki kere urocare toz içtim bir kerede aksef kullandım yanlış hatırlamıyorsam
Satisati -Eflin-1 gebeligimde idrar yolu enfeksiyonu geçirdim doğum yaptım ben enfeksiyonu atlattım ama bebeğim atlatamamis biz hasta olunca onlar da bedenimizin içinde hasta oluyormuş doğumdan sonra yoğun bakımda tedavi gördü bir hafta lütfen yüksek enfeksiyon geçiriyor iseniz doktorunuza danışınız 😥🥰
Kdz eminegizem idrar yolu enfeksiyonu ile alakalı mı bilmiyorum ama afedersiniz rahmin yanlarında üstünde sivilce çıkan var mı boş ucu olmayan kabarıklık şeklinde bazen de iltihaplı
-Eflin-1 eminegizem 2 kez düşük yaşadım sebebini yeni öğrendik enfeksiyonmuş.. Şuanda 13 haftalık hamileyim ve antibiyotik kullanıyorum fakat tekrarlıyor yine nasıl başaçıkacam bilmiyorum 😔
Swan97 -Eflin-1 başınız sağolsun ben de iki düşük yaşadım siz deyince şimdi bi acaba oldum. İdrar yolu enfeksiyonunuz mu vardı idrarda lokosit eritrosit vs çok mu çıkıyor
-Eflin-1 eminegizem evet 1 yıl arayla 12.haftada düştü diğerleri.. Bu dada aynı şeyleri yaşayacam diye çok korkuyorum.. Bol su içmeye çalışıyorum antibiyotik fayda etmiyor tekrarlıyor Çünki 3 gün sonrası felan
Tomucuk12 -Eflin-1 dışarıda tuvalete girme mümkünse sadece tek bir tuvalet kullan bol su iç tekrarlıyorsa doktorundan başka bir antibiyotik vermesini rica et
Satisati Dost benim bebeğimi doğduktan bir gün sonra yoğun bakıma aldılar antibiyotik tedavisi uygulandı bir hafta
Bussr 26 haftadayiz, hamilelegimin başından beri bu illetle uğraşıyoruz geçmiyor çok fazla antibiyotik kullandım çok fazla fitil toz Rabbım korusun kollasin geçmiyor maleswf