babygirl02 Kizlar bugün çatlatma iğnesinin 13. Günü rahmimde ve kasıklarımda ağrı oluyor Normalde benim adet tarihim 20 haziran iğne vurulduğum için iğnenin 14. Gününde mi adet olmam gerekiyor kizlarrrr
babygirl02 Mlkyl bilmiyorum ya inşallah olmam adet günümü mü beklemem mi lazım yoksa iğnenin 14. Günü adet mi olmam lazım canım
Mlkyl babygirl02 benim bildiğim kadarıyla 14. Günü olmanız lazım bence bi test yapın çünkü normal zamanda yumurtlamadan 14 gün sonra adet oluyoruz
Mlkyl babygirl02 belki gebelik vardır bilemeyiz yarın sabah idrarınla test yap hayırlı haber alırız umarım
babygirl02 Mlkyl tamam canım teşekkür ederim bazıları 16. Gün adet oldum falan diyince kafam karıştı biraz
Mlkyl babygirl02 yani tabi oda olabilir 16. Gün de olabilirsin ortalama 14 gün zaten ama kaset testten ne zarar gelecek