Btlbet Kızlar bugün evdeki çam ağacını söküyorum ışıkları falan birden küçük bi çarpma oldu kablodan.panikledim hemen sağlık ocağına gittim kalan atışlarına baktım bebeğimin bi sorun yoktu ama bu olay olduğundan beri basım fena acıyo gibi.bununla ilgili olabilir mi
Selale_bati Btlbet yok canim cam agacinin isiginda ogle etki edecek bir elektrik yok zaten kalp atisida iyimis icini rahat tut zaten gebelikte bas agrisi oluyor 🤲🤲🤲
Btlbet Bushra21 umarım inan korktummm varya.banada öle geliyo panikten agrıyo gibi ama internette okudum böle bi durum olsa elektrik çarpmalarında kalp ritmi bozuluyormuş.
Btlbet Selale_bati ins öledir canım panikledim ve çok korktum hemen aklıma bebiş geldiii.gittim sağlık ocağına ama işte bende bu bas zonklaması beni düşündürdüğü.ınternette okudum elektrik çarpması durumunda genelde kalp ritm bozukluğu oluyumus ama bilemedim işte
Selale_bati Btlbet Benim vucudumda elektrik cok varmis ogle diyorlar elimi nereye sursem hep bir eketrik carpma durumu yasiyorum alisdim artik))))
Selale_bati Btlbet normaldede sakarim 😂dakka basi carpar elektrik ama Allahdan fazla degil telefonu sarza takarken cikarirken hafif carpmadan birsey olmuyor ama bayiltacak kadar carparsa bebekde mutlaka kalici hasarlar birakir🦋