sl_bcx ay benimde oluyor 34.haftada başladı şuan 37.haftaya gireceğim . Magnezyumu düzenli kullanmıyordum ondan diye düşündüm düzenli kullanmaya başladım daha iyiyim ama yine vuruyor anlık doktora da gittim normal olduğunu artık sancıların başladığını söyledi muayene edip. Sizde yine gidin isterseniz doktora .