fatmapamukyildirim canım benimde sancım vardı ama doğum sancısı değil diye eve gönderdiler ne açılmam vardı ne suyum geldi nede nişanım eve gittim sancılar şiddetlendi gece tekrar hastaneye gittik bu sefer yatış verdiler sabaha kadar 4cm açıklık olmuş 4cm de suyum geldi üç saat sonra da doğum yaptım neredeyse iki gün sancı çektim sancılarını takip et benimkiler ilk etapta her 10/8 dakikada bir giriyordu doğum başlamaya yakın çok sık olmaya başladı benim doktorum ne zaman sancıdan yürüyemez oldun anlindan terler akmaya başladı o zaman buraya gel demişti bilirsin doğum ve hastane piskolojisi etkiliyor yani evimde sancimi çekmiştim hastaneye doğum yapmaya gittim sadece