1anne3bebe özel araç ile gidecektim ama dediğiniz gibi daha zahmetli daha uzun bir yol olur ozaman. Doktorum önermedi zaten 34den sonrasını önermiyorum dedi. Doktorumu dinlemek istiyorum o yüzden de buraya yazıp olumsuz yorum almakta istedim gitmemek için, gaza gelmemek için 🤦🏻♀️