Merhaba hamişler Şuan 38+6 ben normal doğum düşünüyordum ama son dakika çok fazla panik ve stresle özelde sezeryan olmaya karar verdim. Şuan bayram tatilinde doktorlar perşembe günü görüşmeye çağırdı. Hafif sümüksü kahverengi bi akıntı geliyor sizce yetişir mi? 🥲