Kızlar selam, üç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim😇
Öncelikle BAT22, normal döngüm 29 du ama iki aydır 34 güne çıktı ve sancılı geçiyor bu ay bilmiyorum 🤷🏻♀️
1. Biz 2 aydır deniyoruz ama bu ay ovülasyon testi ile baya planlı programlı deneme yaptım. Yani olur diye düşünüyordum ama olmadı sanırım. Ovülasyon pik 4 ü akşam gördüm 5 i de olabilir, tam silik olarak çatlama için 8 i düşünüyorum. Formda benimle yakın tarihli neredeyse 5 gün önceden bile öğrenen çok var hayırlı olsun hepsine tekrardan 🧿 ben bu güne kadar 3 4 kez test yaptım çoğu erkendi tabi ama bugünden ümitliydim çünkü yumurtlama üzerinden baya geçti 11. Günde çıkar diye biliyorum… Regle 5 gün var sizce hala hamile olma ihtimalim var mı?
2. Biliyorum çok erken daha 2 ay ama eşim sperm testine gitmeli mi? (Yaş 30)
3. Ben 3 ya da 4 ay önce doktora gitmiştim hormon smear testi yapmıştı her şey normal demişti düşündüğünde folik asit kullan demişti 2.5 aydır kullanıyorum. (Yaş 28, bu arada 2 yılı geçkin süredir evliyiz :)) tekrar doktora gitmeli miyim döngüm de uzadı sancılı ya 3 4 ayda bişeyler değişmiş olabilir mi?
Cevap veren herkese teşekkürler, iyi bayramlar🐑❣️