eminegizem Kızlar az önce bi durumdan dolayi acile gittim de plasenta posterior dediler normal mi oluyor nedir
dogurangaplumba eminegizem plassnta arkada demek yami olması gerektiği yerde korkulacak bir durum değil merak etmeyin
imbrosmerve eminegizem çok normal bi durum plasentan arkaya yerleşmiş, benim de posterior, hareketlerini çok rahat hissedersin bu sayede🌸
eminegizem Kızlar bi de özel takipliyim devlete gitmek zorunda kaldım doktorum yoktu, ya by kadar mi ilgisiz olurlar ya şaka gibi
eminegizem Post açmıştım ama kasilmalarim oluyor 20 haftaligim uzun sürmüyor magnezyum ilacı içiyorum by haftalar erken mi doktora gittim bişey demedi baktı durumuna çocuğun rahim ağzını ölçtü gönderdi beni
imbrosmerve H4assask anterior plasenta öne yerleşmiş demek, bebek hareketlerini hissetmek zorlaşır mesela öyle bi pozisyonda. hanımefendinin dr benim gibi arkaya yerleşmiş yani posterior. bebek hareketleri çok daha net hissediliyo🎀
H4assask imbrosmerve tabş şimdi yeni bir şey öğrendim 🌸 bebek hareketlerini gayet net hissediyodum şükür bana da anterior diyorlar. Gayet net net hareketleri geliyor.
biranne__ H4assask ikisinde de normal bi yerleşim zaten canısı benimkide anterior yerleşimde bende gayet net hissediyorum