Annelerim merhaba öncelikle iyi Bayramlar 40+1 günlük olduk bugün acile kontrole gittim nstde kalp atımlarında yavaşlama çıktı açılma vs de yok doktor tekrar bir nst istedi aynı şekilde çıkarsa doğurtcaz dedi neyse ki durum stabile döndü Perşembe tekrar acil kontrolu var sezeryan ihtimali yüksekmi başına gelen varmı çok stresliyim 🥺