sevgilikendim aslında doktorunuza sormanız daha iyi, boyunuza, yaşınıza, tansiyon, şeker var mı hepsine göre bir değerlendirme yapar. Herkesin farklı farklı ilerliyor, bazen il kaylarda kilo alınıp duruluyor, bazı anneler son iki ayda aşırı aldıklarını söylüyor, zaten fazla hızlı giderseniz doktorunuz uyarır