Zhrbjts kadın doğum doktorunuz yapıyor yine sıra alın . Aç tok fark etmez ama tok gidin daha iyi . Ultrason ile bakıyor önceden baktığı gibi , ardından kan vermen için yönlendiriyor gidip kan veriyorsun . Devlette sonuçların çıkması 2haftayı bulabilir fakat benim 4günde çıkmıştı . Sonuçlar direkt doktora gidiyor siz yine aynı doktorunuza gidebilirsiniz o görecektir sonuçları . Sonucun grafiğini çıktı olarakta verir size .