5 haziran yumurtlama 7 çatlama gördüm. Dün test yaptım dayadoctor marka ile negatif çıktı ama bugün inanılmaz derecede bel,baş bacak ağrısı ve mide bulantısı var. Ne yesem aç gibi hissediyorum. Başımda dönüyor. Sizce hamile olabilir miyim? Bu arada 3 gündür ağlıyorum bi yakınımızı kaybettik bununda stresiyle olabilir diye düşünüyorum bilmiyorum tekrar test yapsam mı beklesem mi