Kızlar merhabalar 6+2 yim bel ağrım dışında hiçbir belirtim yok bayramdan önce gittim 5 haftalikti tam keseyi gördük bayramdan sonra gel kalp atışlarını duyalım dedi 1 hafta sonra gideceğim inşallah bu normal mi bir oğlum daha var 2. Gebeliğim bu oğlumda hep kasiklarim falan agrirdi bunda olmayınca acaba bi sıkıntı mı var diye düşünmüyor değilim