elifozkann Sağlık ocağından aramışlardı ilk doz aşımı olmustum bayramdan sonra ikinci doz için çağıracaktı ancak şimdi diyolarki elimizde yeterli miktarda aşı kalmadı tek doz yeter diyolar sizce öyle mi tek doz olan varmı doktorum izinli o yüzden soramadım
myavocado elifozkann ya bişey de diyemiyorum bilmediğimden belki de gerçekten tek doz yeterli oluyordur da niye o zaman herkese iki yapsınlar 🤷 galiba en iyisi tatil dönüşü doktorunuza sormak belki hastanede yaparlar
Drfatma Benim doktorum eczaneden alıp yaptırmamı söyledi içinde boğmaca aşısı da olan bir aşı önerdi bebeği boğmacadan korusun diye