Esratufan 23haftalgım ama basenlerm çok fazla genişledi bu zamama kadarda 7 kilo almşm 😔😔 basenlerden kilo alıp doğumdan snra gidiyormu kalıyormu hiç bi kıyafetm olmuyr🥲
Berivan_sr Esratufan benimde biraz basenlerim çıktı inşallah doğumdan sonra gitmez ben zayıf olduğum için kilo almak çok istiyorum 😅
Kahvemsi-05 Esratufan kalıp kalmaması bünyeyle alakalı bir durum, bir arkadaşımın göbeği baseni az kilosu kaldı bir diger arkadaşımın kalmadı eski kilosuna geri döndü belkide şimdi Dahada zayıfladı🤷🏻♀️
Berivan_sr Esratufan sıkmayın canınızı doğumdan sonra hemencecik verirsiniz insanın sağlığı yerinde olsun yeterki 🫶
dogurangaplumba Esratufan canım kalmaz belki bende doğurdun sandım benim ilkinde kalmadı hatta doğurur doğurmaz göbek kilo filan kalmadı ikincide biraz kilo kaldı sezaryenden dolayı göbekte kaldı hafif ama ilkine normal doğum yaptım eski halime döndüm hemen
Esratufan dogurangaplumba anladm canm inşallah kalmaz kiloluyum zaten bide aldgm kilolar klrsa skntı bna