Kızlar hamileligimin baslarinda miyom görüldü ancak sonlara doğru küçülmüş denildi ama ben devlette doğum yapicam ne yazikki ve devlette normal doğum harici yapılmiyormus ve ben normal doğumdan çok korkuyorum panik atağım var o esnayi görürsem ordan kalkamam gibime geliyor o derece korkuyorum başta özelde doğum yapacaktım belli olmuştu ancak borcumuz var araba vs aldık o sebeple devlette yapacağım kesin olarak devlette normal doğum mu oluyor sezaryen istesek yapmazlar mi