4147 ben daha ikigun once doktoruma yazdm oda normal rahim kasilmalari bebek buyudugu icin dedi hatta post acicam
Diyodumda asiri halszm guc toplayamadm ilk gebelgm kotu sonclanfi 6.ayda ama cok hafif adet agrisi cektim onda bunda ise birebir herseyi yasadm yasiyorum heran lavabda adet baslangci pembe kani gorecek gibiydim yani adetle ayirt edlmyor bende oyle oldu bu dega istyorsaniz sizinkide boyle sonuclansn insallah🙏🏻