4+1 deyim 3 gün önce 63 ile gebeliği öğrendim. Dün aynı saatlerde farklı bir hastanede yine kan verdim 255 çıktı. Malum sağlık ocakları kapalı aciller de kabul etmiyor neresi alırsa oraya gidiyorum.
Sorum şu ikisi de devlet hastanesi nerdeyse 4 katı ilkinin, aralarında çok büyük farklar olmazdı değil mi ?
İkinci sorum da hiç hassasiyet falan yok. İlk gebelikte çok yoğun bi ağrı vardı göğüste kürtaj oldum kürtaj sonrası adete yakın hiç göğüs hassasiyetim olmadı normalde adetten 4-5 gün önce olurdu.
1 sene oldu hiçbir adetimde hassasiyet yaşamadım sonra kimyasal gebelik geçirdim zaten değer 100e kadar yükseldi yine bir hassasiyet yoktu.
Şimdi yine yok sanki yine olmayacakmış gibi geliyor. Her gebelik farklıdır biliyorum ama saçma sapan düşünmeye başladım yine.