Merhabalarr :) Son adet tarihime göre şu an 4+4 üm. Ve dünden beri sol kasığımda rahatsız edici iğne batması gibi ağrılar oluşuyor. Bunlar sizce normal mi? Sert bi şekilde batıyor bi anda. Bunlara ek şeffaf akıntı, yorgunluk hissi ve bel kalça ağrısı var.