Selamlar herkese. Bu ay erken dönemde goguslerimde ciddi hassasiyet hissettim. Regl dönemine 10 gün kala Fortest test yaptım belirsiz bir ikinci çizgi çıktı suphelendim. Aradan iki gün geçti bugün tekrar Fortest yaptım ikinci çizgi ilk teste göre daha da belirgin hale gelmişti.Hemen gidip kan verdim ve hcg değerim 92.5 çıktı. Sanırım hamileyim 🥲ve çok erken öğrenmiş oldum daha reglime 7 gün var. Fortest çok iyi sonuç veriyormuş bu arada