Kızlar 25 haftayım hala bir isim bulamadık üzülüyorum. Soyismimiz uzun olduğu için tek isim koyacağım sizce hangi isim kulağa daha hoş geliyor. Anlamı daha güzel olduğu için ben Kerem istiyorum ama eşim de onu çok beğenmiyor ikilemde kaldık iyice 🥲 isimleri ve anlamları aşağı yazıyorum sizde bana yardımcı olabilir misiniz veya önerebileceğiniz başka isim olur mu? Hepinize iyi bayramlar diliyorumm 🥰
Yekta: tek, eşsiz, benzersiz
Buğra: turna kuşu, erkek deve
Kerem: soyu güzel olan, cömert, eli açık