Bende de aynı şey oluyor. Akıntının altında söylemesi ayıp böyle bi ıslaklık var çamaşıra bakınca belli oluyor. Bi gün panikleyip koşa koşa doktora gitmiştim suyum geliyor diyerek. Daha önce erken doğum yaptığım için hep korkum Budur. Doktor her şey normal olduğunu söylemişti