Ben 38 haftalık oldum dün gün boyunca regl sancısı gibi sancılarım vardı akşama doğru da nişanım geldi bende hastaneye gittim muayene edildim açılmam yoktu nst de iyi çıkınca eve yolladı beni. Ama bugün de 3-4 defa lavaboya gittiğim de az birşey kanamam oldu bu normal mi acaba aynı durumj yaşayan oldu mu? Bu gelen hala nişan mi yoksa kanamaa mi anlamış değilim ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz