eylemm09 1,5 aydır yatıyorum. Yattığım zamanlarda sancım kasılmam olmadı. Ama ben çok hareketli ve sıkılgan biriyim. Arada ev işi yapasım tuttu. Ve ayakta kaldığım zamanlarda çok bel ağrısı sancı oldu. Yatıp dinlenince geçti ama risk yani. Şimdi 37’deyim. Son günlere yaklaştığım için ne kadar yatsam da arada sancım oluyor. Takip ediyorum sancıları