Sarella  9+3 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim olacak allahın izniyle 7 haftalıkken kalp atışını duyduk herkes bi kese daha var diyor ama doktor bize böyle bişey söylemedi anlamıdm böyle bşr görüntüyle karsılaşan varmı sol taraftakinde bebek var zaten
Mucizebebegim1 Sarella benimde öyle ayrıydı beslenme kesesimi ne bişey dedi doktor hatta çok uzak değil mi dedim sonra birleşti beslenmeyle ilgili bileydi o endişelenecek bişey yok yani 🥰
Mucizebebegim1 Sarella rica ederim 💕 yinede bi sonraki kontrolde doktorunuza bi sorun zaten oda bi problemden bahsetmemiş geçtiğimiz kontrolde muhtemelen dediğim gbidir ☺️