Tugbagvn 2200 dedi 33+4 te 34 te acil sezeryana alındım 1750 doğdu ultrasonlara güven olmuyor ama tabi kilolu olması önemli değil pek kendinizi strese sokmayın kızım zayıf doğdu ama gelişimi iyiydi ciğerleri kalbi vs 9 gün kaldı küvezde erken doğmasına rağmen yan küvezdeki kadın 4 kiloya yakın doğurdu hemde vaktinde doğurmuş ama bebeği bizimkinden daha uzun kaldı küvezde bizim bebişten önce girmiş küveze ciğerleri gelişmemişti oyüzden kiloya çok takılmayın karnınızda kilo alıyorsa uyumlu gidiyorsa kilosu haftasına göre daha düşükte olabilir her bebek genetik olarakta farklı mesela bizim kız baba tarafına çekmiş babasına babasıda 2 kilo anca doğmuş zayıf doğmuş ama güçlü kuvvetliymiş maşallah benim kızımda öyle oyüzden strese sokmayın güzel beslenin yeter🫶🏻