Happy-melek1997 ben de çok zor tüketiyorum ilk iki ay pek yiyemedim hele ki haşlanmış 🤦 sıcaklarda iyice zor oluyor sanki kokusu daha yoğun geliyor, omlet yapın peynirli, patatesli filan baharat katarak ben öyle yapıyorum çoğunlukla. Haslanmisa da dörde bölüp üstüne bol limon sıkıp, pul biber, kara biber, kekik döküyorum kokusunu bastırıyor öyle yemeğe çalışıyorum.