elmaelmaelma Nur1999 uyku tulumu kullanmanız gerekiyor. Yorgan ve battaniye boğulmaya yol açabiliyor.!
Kayraninnannesi Nur1999 Eviniz veya oturduğunuz şehir çok soğuk değilse uyku tulumu fazla bile gelebilir ama onların tog ayarı var. Benim evim idealdi 5 li hastane çıkışından giydiriyordum üstüne de müslin battaniye. Ama üstüne battaniyeyi tavsiye etmiyorum bebek çok küçük doğru düzgün hereket edemiyor bile yani boğulma riski çok yok ama yine de garanti alın derim. Uyku tulumu alacaksınız iyi araştırın oturduğunuz bölgeye mevsime göre ayarı iyi olsun. Eğer iyi birşey alırsanız aklınız kalmaz üşüyor mu sıcaktan yanıyor mu diye.. hemde kafanız rahat olur.
elmaelmaelma Nur1999 evet bu kış kullanmazsınız, bi dahaki kış belki… Ben 2 yaşına kadar yastık yorgan kullanmamak daha iyi diye düşünüyorum. Dolayısıyla nevresime de gerek olmuyor, çarşaf yeterli olur.
aysegulalatas @Nur1999 benimde ilk gebeliğim ve eylülde doğum olucak giyim nasıl olmalı bebekte bilginiz var mı
Nur1999 aysegulalatas pek bilgim yok genellikle her şeyi uzun kollu aldım ama bu yorgan işi takılmıştı aklıma çünkü nevresim takımı falan almak lazımmı yoksa sadece çarşafmı gerekli olur