Meralaysnn Merhaba kızlar 37.6 yim ama vajinama acayip baskı var ne sag donebiliyorum ne sola hic hareket edemiyorum sizce doğum belirtisi mi
Berna_59 Meralaysnn canım endişelenme bebek artık kendini doğuma hazırlıyor bende o haftada öyleydim şimdi 39+1 haftalığım daha çok arttı bende mesela