canvecanan Kızlar sağlık ocağında 2. Aşımi yaptırmam lazımdı ama bayram araya girdi bende yarın şehir dışına gidecem acaba gittiğim yerde yaparlar mı yoksa bulunduğum şehirdeki sağlık ocağı takip ettiği için sadece orda mi yapıyorlar bir fikriniz var mı acaba
melekmi22 canvecanan rica ederim bende şehir dışına annemlerin yanına gidince o şekilde yapıyorum bakiyolar 😊
Eddakayaa canvecanan senin için söyledim canım bazı yerler aşı haftan geçince sorun yaratıp yapmayabiliyo o yüzden