Arkadaşlar meraba,ben 2. Çocuk için transfer oldum Ctesi günü..aslında ilk çocuğumda tüp bebek yöntemiyle oldu ama aradan 2 yıl geçtiği için hatırlamıyorum ..transfer sonrası teste kadar bi belirti oluyor mu? Yani bende halsizlik oluyor ara ara ama o da ilaç yan etkisi olduğunu biliyorum bi de çok nadir kasık agrısı