Akdogan70 eğer su biberondaysa izin verilir. Bebeğin mamalarına da izin verirler. Meyve suyu sokamazsınız muhtemelen. Kraker, atıştırmalık katı olduğu sürece yanınızda sokabilirsiniz hiçbir havalimanında bununla ilgili bir kısıtlama yok. Ben uçuş yapacağım zaman hep yanımda atıştırmalık, sandviç, meyve vs taşırım kendim için. Ama yetişkin olarak 100 ml üstü sıvı sokamazsınız. Bebek arabası hakkınız diye biliyorum. Uçağın kapısına geldiğinizde teslim edeceksiniz.