Ssdg sızıntəm yoktu. Ben öyle hissetmişim. Ama doğumun başlamasına az kalmış demişti doktor. Çok hareket etmemem gerek demişti. sonra ameliyat günü seçildi. Ameliyatdan bir gün önce sancım çok gelmeye başladı. Bel ağrısı gibi daha çok. Çok şükür şimdi bebeğim kucağımda. Çok iyi hiç bir şeyi yoktu doğunca. Sadece kilosu azdı. Şimdi 4 aylık minik kuzum