Hasibeeee Sevgili anneler 25 haftalık hamileyim kullandığım yağlardan dolayı karnımda tüylenme oldu sizce almalımıyım bu durumu yaşayan varsa fikir verebilir mi
tgbmerve Hasibeeee mustelanin yağını kullandım 12 den buyana doğuma günler var hiç tüylenme olmadı 😳, yağları değiştirin olmadi
myavocado Hasibeeee hormonlar sebebi ile de olabilir, aşırı rahatsız edici değilse bence doğumu bekleyin dökülüyor filan diyenler var çünkü, ama rahatsız ediyorsa da zaten ince tüydür onlar sir ağda ile alınması uygun olur bence
iremd-1798 Hasibeeee benim ilk kızımda da oldu hamilelik öncesi yoktu doğumdan sonra döküldü. Şuanda da 36+3 teyim yine karnımda tüy çıktı yine almıyorum kendi dökülüyor çünkü. Sizde almayın derim aldığınızda sürekli doğumdan sonra da almak isteyebilir.🌷
Gizem9688 Annemde de olmus doğum sonrasi gecmis. Simdi bende de oldu. Almayacagim dökülcek diyo annem
Elos_1907 myavocado beni çok rahatsız etti açıkçası 14 haftadayım az evvel ağda ile kendim evde aldım ama sorun olur mu diye endişelendim açıkçası
Alyadefne Hasibeeee benimde aynı şekilde yağlamaktsn doğum çizgisi boyunca uzun uzun kıllar oldu ama hiç dert değil çatlak olmasın da eğer olur da tüyler dökğlmesse bile her ay ağda yaptırrım
myavocado Elos_1907 yani zannetmiyorum ağda yapılıyor gebelikte, lazer tiy dökücü filan zararlı ağda sıkıntı olmaz.
Sssa Hasibeeee vallahi bende de vardı ben çok rahatsız olduğum için ağda ile aldım hiçbir sorun olmadı
Mii Hasibeeee ilk gebeliğimdede olmuştu geçmişti şimdi 26 haftaligim yağ kullanmıyorum ve çoğalmış hormonlardan dolayı tüylü bir yapınız yoksa eğer doğumdan sonra mutlaka geçer