nilay0924 ben ilkinde wee marka elle sağım olanı almıştım bebeğim kuvöze girince pompa iyi oldu ama yoruyordu sağarken, hastanedeki pompalar da mübarek sanki inek sağım pompası göğüs uçlarım yara olmuştu onunla 1-2 sağımda. Elle sağım yorduğu için bu sefer elektrikli aldım rexon diye bi marka fiyatı da baya ucuz yorumları iyiydi, başta çok ucuz olduğu için güvenilir gelmedi açıkçası ama çekişi falan baya iyiymiş sonradan arkadaşımdan duydum 🤗 yani bence alınmalı, sütünüz gelse de bazen sağma ihtiyacı duyabilirsiniz