Merhabalar. 11 haftalığım. Prilam ben de pek işe yaramadı ve doktoruma söylediğimde ilacımı değiştirmek istedi. Şuan da Prizin kullanıyorum. Bulantılarım geçmesede eskisinden daha iyi hissediyorum. Prizin hakkında bir yan etki ya da olumsuz bir şey duyan var mı acaba ben ilk defa duydumda adını emin olmak için sormak istedim.