Aysesrt bu kadar derinlemesine düşünme bende 34 haftadayım ufak tefek kaygılarım benimde oluyor ama bunun daha fazlası sana da bebeğe de zarar verir. Her kadın nasıl yaptıysa bizde üstesinden geliriz inşallah 🙏 Allah bize yardım eder 🙏 Kendini süreçe bırak, kasma. Nasıl anne rahmine düşüp dokuz aylık süreçte bize bu bilinç yavaş yavaş oturduysa Allahın; doğum, doğumdan sonraki süreçte de bizim için hazırladığı o evre vardır emin ol :)