Korkmaz55 Allah yardımcımız olsun bende yatış yapıcam doğum için uyuyamadım asla sayısız doğum hikayesi okumuştum inşallah güzel kolay bi hikayede biz yazarız 🙏
atg-1202 Korkmaz55 Amin Allah yardımcımız olsun inşallah hayırla kucağımıza almayı nasip etsin güzel düşünelim güzel olsun 🥹🤲
atg-1202 Korkmaz55 Yatışım yapıldı nstye bağlıyım şuan sancım açılmam yok onun için fitil koydular rahimim yumuşaması için bekliyorum 🥹
atg-1202 Korkmaz55 benden de aldılar sancılarım çıkmaya başladı benimde 🥹 normal doğum deniyoruz inşallah hayırlıyla bir avazda doğururuz canım ❤️
Berna_59 Rabbim bi avazda doğurmayı nasip etsin 🙏sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin bebişlerinizi Rabbim 🙏🌸darısı benim ve benim gibi doğumu bekleyenlerin başına 🤲🙏
atg-1202 Berna_59 Aminn 🤲 çok teşekkür ederim bir avazda bebeklerimizi kucağımıza almak nasip etsin inşallah