Kızlar üç gündür doğum yaptım sezeryan olarak fakat göğüslerim çok kötü süt geliyor fakat taş gibi ama süt olduğundan değil çünkü sağım yaptığımda damla damla geliyor pompaylada sağım yaptım zar zor akıyor göğüs kanallarım tıkalı olabilir mi ne yapmam lazım şuan sabah 4 ve ben sıcak kompres yapıyorum lütfen yardımcı olur musunuz