Selamlar canlar, malum havalar kaynıyor bende asla soğuk su içmeden yapamıyorum bol bol su tükettiğim için sürekli soğuk su içiyorum. Diyorlar ki bu kadar içme bebek hasta doğar zatürre olur. Allah korusun ama böyle bu durum var mı sizce ne yapmalıyım??