Elfthh ay evet hiç anlamıyorlar bilerek yapıyorum sanıyolar neden insan kendine gecelerce işkence etsin ki anlamıyorum insanları bi de oğlum var 3 buçuk yaşında ama onunla evde yalnız kalamıyorum daha çok onun için endişe ediyorum onunla ilgilenemiyorum diye üzülüyorum uyuyamayımca yanımda biri olunca en azından ilgilenildiğini sıkılmadığını bilip daha rahat oluyorum ahh bu annelik delilik 🥺