Merhaba arkadaşlar 10 sene önce kızımı 33. Haftada doğurmuştum şimdi yine hamileyim 18. Haftadayım doktorum tedbir amaçlı Progestan fitil verdi ama Serklaj filan yapılmadı. Endişeliyim yine erken doğurmak istemiyorum. Daha önce erken doğum yapıp 2. Gebeliğinde sorun yaşamayan oldu mu aranızda?