Kızlar 5 gün var doğuma 2. Sezryan. İlk doğumda süt geç geldi kızım açlıktan sarılık oldu ağır geçirdi. Şimdi bu yöntemi duydum deneyen var mı tedbir amaçlı yanımda beslenme sondası mama götürüp sütüm gelmemesi durumunda memeninde alışması için götürsem mi deneyen oldu mu