Kizlar Allah nasip ederse ikinci bebeğimi kucağıma alacağım Perşembe günü inanılmaz gergin , korku doluyum çünkü arkamda bir oğlum daha var ve inanılmaz korkuyorum bu sefer . Uykularim kacti ne yapacağım, nasıl sakinlesecegim bilemiyorum
İlki genel anesteziydi bunda doktorum spinal tercih edelim dedi onunda ayrı bı stresi var gerçi genelde ben çok zorlandım o yüzden sesimi çıkarmadım lakin çok korkuyorum benim gibi hisseden oldu mu? Nasil başa çıktı ?