Minikannsi herkes kan değerleri demiş ama mesela benim kan değerlerim şeker vs gayet yerinde olmasına rağmen ayaklarım yanıyordu. Kış zamanı olmasına rağmen cayır cayır yanıyordu ayaklarım, şimdi doğuma 5 gün kaldı havalar sıcak ayaklarım ödem tuttu sıcak basıyor yine, saat başı veya sıcak bastıkca soğuk su tutuyorum dizime kadar ferahliyorum.