FyA Doğurduk Hastaneden çıktınız eve geldiniz, ilk bi hafta diyelim gelen giden de olsa evde pijamayla mı takılıyosunuz ???? Hastende pijama mı gecelik mi ayrıca eve gelince lohusa takımımı giyilcek bu işler nasıl ilerliyo ????
kubrakta FyA gelene gidene de haatane için aldığım şık güzel bir pijama takımım vardı onu giymiştim şimdi ki doğumumda da aynısını yapmayı düşünüyorum 😂
Ebrusisli FyA bende ayrı ayrı 3 takım aldım ama nasıl rahat edersem onları giymeyi düşünüyorum kafamda şuan hiç bir fikir yok yani doğum stresi falan bide insanları düşünemem büyük ihtimal ilk haftalar misafirde kabul etmem
Seymalar FyA bu işler size göre ilerliyor. Ama en mantıksız bulduğum şeylerden biridir doğar doğmaz birilerinin gelmesi. Geliniyorsa sa pijamayla durulmasını da mantıksız bulurum ya rahat bir alt üst ya da elbise en iyisi olacaktır zaten bir zahmet gelen gidenle evde bulunan ilgilensin siz de odadan bile çıkmayın 😂
Yaprakdokumuseverr FyA en bol pijamalarımı 🦦 zaten 2 doğumundan sonra da kimse gelmedi hemen. Doğum yapalı 1 hafta oldu şimdi iyice toparladım şükür. Artık güzel giyinebilirim 🤓
FyA Seymalar ahhhh ahhh sormayın bende nefret ediyorum o 40 çıkmadan gelen insanlarsan ama malesef eşimin tarafı yurtdıısna gitcekleri için hepsi gelicek sevimsizler🙄🙄🙄 ama odadan çıkmama fikrini bende düşünüyorum 🤣
Masym34 FyA beni gecelik pakladı zaten sıcak normal doğum yaptım bi kaç dikişim var nemli kalmaması lazım bide sıcaktan pedin verdiği sıcaklıkta cabası pişik olmak üzereydim gecelik iyi geldi bana